A record-breaking number of Smiles: Tim Hortons® raises a record $10.56 million throughout national Smile Cookie Campaign, $59,836.15 to be donated to Nipissing Serenity Hospice
Restaurant owners from North Bay are donating 100% of proceeds from sales of Smile Cookies to Nipissing Serenity Hospice this fall


TORONTO, OCTOBER 16, 2020 – Tim Hortons restaurant owners and millions of generous Canadians across the country combined broke a new Smile Cookie record by raising $10.56 million for local charities across the country.

This year in North Bay, local Tim Hortons restaurant owners Derek Bobowski, Ken Coughlin and Brandon Moffat and guests helped raise $59,836.15 to support Nipissing Serenity Hospice. This was the first year that funds were directed to Nipissing Serenity Hospice and it was a record year locally in terms of dollars raised.

“We are so proud and honoured to be supported by Tim Hortons and their customers,” says Gil Pharand, Executive Director of Nipissing Serenity Hospice.  “The generosity of this region is amazing.  We are only 60% funded so this support is so important for us to continue to provide the best in end-of-life palliative care.  Thank you to everyone involved.”

“We were absolutely blown away by the generosity of Canadians for our annual Smile Cookie campaign,” says Tim Hortons Chief Marketing Officer Hope Bagozzi.

 

Un nombre record de Sourires: Tim Hortons® amasse un montant record de 10,56 millions de dollars avec la campagne nationale de Biscuit Sourire, 59 836,16 $ sera donné à la Maison Sérénité du Nipissing
Cet automne, les restaurateurs de North Bay font don de 100% des recettes de la vente des Biscuits Sourires à la Maison Sérénité du Nipissing


TORONTO, LE 16 OCTOBRE 2020 – Les propriétaires des restaurants Tim Hortons et les millions de géréreux Canadiens de partout au pays ont battu un nouveau record de Biscuits Sourires en recueillant 10,56 millions de dollars pour les organismes de bienfaisance locaux à travers le pays.

Cette année à North Bay, les propriétaires de Tim Hortons, Derek Bobowski, Ken Coughlin et Brandon Moffat et leurs clients ont contribué à amasser 59 836,15 $ pour soutenir la Maison Sérénité du Nipissing. C’était la première année que les fonds étaient dirigés vers la Maison Sérénité du Nipissing et ce fut une année record localement en termes de dollars amassés.

« Nous sommes très fiers et honorés d’être soutenus par Tim Hortons et leurs clients », a déclaré Gil Pharand, le directeur exécutif de la Maison Sérénité du Nipissing. « La générosité de cette région est incroyable. Nous ne sommes financés qu’à 60%, ce soutient est donc si important pour nous de continuer à fournir les meilleurs soins palliatifs de fin de vie. Merci à toutes les personnes impliquées. »

« Nous avons été absolument époustouflé par la générosité des Canadiens pour notre campagne annuelle Biscuits Sourire », a déclaré Hope Bagozzi, chef du marketing chez Tim Hortons.